Az Interswitch Kft. az Első Magyar Virtuális Asszisztens Szolgálat, kizárólag élő szolgáltatással állunk ügyfeleink rendelkezésére. Operatorainknak magas szintű követelményeknek kell megfelelniük, és folyamatosan képzéseken vesznek reszt. A hívásokat gyorsan és udvariasan kezelik, mindig pontosan válaszolnak az Ön utasításai szerint, amely az ügyfelekben kellemes benyomást kelt. Operatorainknak angol és magyar nyelven kiválóan kommunikálnak, és rögzítik a hívásokat.

Telefonos ügyfélszolgálat kiszervezés cégének?

Szolgáltatásainkat ügyfeleink elvárásaihoz igazítottuk legyen az virtuális titkárnő szolgalat, telemarketing szolgáltatás, üzenetközvetítő szolgalat, vagy teljes körű ügyfélkapcsolat.

– Vállaljuk találkozóinak megszervezését, és a titkárnői feladatok ellátását.

– Vállaljuk televíziós hirdetéseire érkező telefonok kezelését, és az új megrendelők adatainak rendszerezését.

– Megkönnyítjük titkárnője munkáját, mikor az összes vonal foglalt.

– Információkat adunk termékeiről, és utasításainak megfelelően rendeléseket veszünk fel.

– Sürgős hívás eseten azonnal értesítjük az illetékes szakembert.

Kik ügyfeleink?

Magánszemélyek, konzultánsok, kis cégek, középméretű ipari vállalatok, jelentős nagy- és internacionális vállalatok, ügynökségek. Honlapunkról további információkat találhat partnereinkről.

Biztosítjuk, hogy nem lesz több elveszett hívása, megrendelése vagy ügyfele!